اللهم عجل الولیک الفرج

« وصیــتنامه شهــید مجید تاج الـــدین »
شهدا شرمنده ایم | صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
نويسندگان
لگوی ما
div>head
علمای شیعه
آیت الله سیستانی

آیت الله خامنه ای

آیت الله وحید خراسانی

آیت الله صافی گلپایگانی

آیت الله مکارم شیرازی

خواهرم : تو هم مانند زینب ( س ) عمل کن و تا می توانی آقاجان و طوبی را تنها مگذار حال خدمت تمام دوستان و خویشاوندان : چنانچه ناراحتی از طرف من بر شما وارد شده انشاالله به فضل و بخشش خودتان عفوم کنید به امید پیروزی خون بر شمشیر و ظهور آقا امام زمان  ( عج ) ما زنده به آنیم که آرام نگیریم ، موجیم که آسودگی ما عدم ماست .

خدمت همسر عزیزم : ای که غمخوار و دردکش من بودی در سختی دلداریم می دادی و در تنهایی بزم شادیم بودی ، حال که همسرت ( من ) پیمانی با خدا بسته تو هیچ گونه غمی در دل خود راه مده که انشاالله خدا پشت و پناه تو ست . شما می دانستی که من از اول عاشق کربلا بودم و می دانستی که حرف مجید حرفه و عمل می کند . پس حالا تو با یادی از من تنها هستی . مانند ستونی درجا بایست و راهم را ادامه بده .

همسرم من قبلا تمام معیارهای اسلامی و نظریه خودم را به شما عرض کردم و گفتم که پایه یک زن مسلمان حجاب است که اینگونه زن را از تمام آلودگیها پاک نگه میدارد . امیدوارم که تا موقعی که زنده ایم به سلامتی مبرا از هر گناهی حتی دروغ باشی .

 

 

همسر عزیزم : حرف آخرم را با تو بزنم ، حال که من این وصیت نامه را می نویسم نمی دانم که یادگاری از من باقی خواهد ماند یا نه ، اما بگویم که تا این ساعتی که زنده هستم ، از شما راضی هستم و امیدوارم خدا هم راضی باشد .

انشاالله راهت را در زندگی انتخاب کنی البته طبق موازین اسلامی . به امید ظهور مهدی ( عج ) به امید دیدار من و شما ، این را بدان که همیشه به یادت هستم .

 

تاریخ شهادت : 1/11/1364

 

محل شهادت : در حین ماموریت ( تهران )


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: وصیــتنامه شهــید مجید تاج الـــدین, شهید مجید تاج الدین, ,
[ شنبه 6 مهر 1392 ] [ 17:49 ] [ خادم الشهدا ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
بهمن 1392 دی 1392 آذر 1392 مهر 1392 شهريور 1392
امکانات وب
محل قرار گرفتن کد های وب
روزشمار فاطمیه وصیت شهدا
روزشمار محرم عاشورا آیه قرآن تصادفی .. ..


؟؟؟؟؟