اللهم عجل الولیک الفرج

وصیت نامه شهید جليل گنجور امين
شهدا شرمنده ایم | صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
نويسندگان
لگوی ما
div>head
علمای شیعه
آیت الله سیستانی

آیت الله خامنه ای

آیت الله وحید خراسانی

آیت الله صافی گلپایگانی

آیت الله مکارم شیرازی

 براي مبارزه هر چه بيشتر با امپرياليسم جهاني به سركردگي امريكاي جنايتكار و شوروي متجاوز كثيف وحدت اسلامي خويش را گسترده تر كنيد و در حفظ آن بكوشيد. بخاطر چند روز دنيا و به خاطر ماديات بي ارزش و فاني اخرت خود را نبازيد. تنها به ريسمان خدا چنگ بزنيد كه پيروزيد.

پدر و مادر مهربانم در اين جهاد ممكن است من اسير شوم كه هيچ ناراحت نباشيد و براي آزادي تمام اسراء از چنگال كفار دعا كنيد و يا احتمال دارد كه بعد شهادتم جسدم بدست شما نرسد. باز هم سفارشي مي كنم ناراحت نباشيد و بجاي من به مزار شهداي شهرمان برويد زيرا كه همه شهيدان هدفشان يكي است.

شما برادران دانش آموز هر چه مي توانيد تحصيل كنيد و وقت خود را براي بكارگيري فرامين اسلام كار ببنديد چون مرگ جهانخواران در بيشتر درس خواندن شماها ست.

برادران براي من مجلس مجلل نگيريد و هر چه كتاب دارم آنها را به كتابخانه بلال بدهيد و هر چه لباس نظامي دارم آنها را به سپاه باختران تحويل دهيد. مواظب برادر كوچكم باشيد, سلاح به زمين افتاده ام را بدست گيريد و بر قلب دشمن نشانه رويد, كفر را سرنگون ساخته اسلام را جايگزين آن گردانيد, اطمينان داشته باشيد كه پيروز هستيد, فقط و فقط پيروي از ولايت فقيه بكنيد كه او ولي امر خداست. 

و السلام

جليل گنجور امين – در مورخه 7/12/60


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: وصیت نامه شهید جليل گنجور امين,
[ شنبه 6 مهر 1392 ] [ 15:12 ] [ خادم الشهدا ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
بهمن 1392 دی 1392 آذر 1392 مهر 1392 شهريور 1392
امکانات وب
محل قرار گرفتن کد های وب
روزشمار فاطمیه وصیت شهدا
روزشمار محرم عاشورا آیه قرآن تصادفی .. ..


؟؟؟؟؟